Menesty digimarkkinoinnilla 2.0

Minna Komulainen

Menesty digimarkkinoinnilla 2.0 -kirja (2023) on suositun Menesty digimarkkinoinnilla -kirjan (2019) jatko-osa. Se on käytännönläheinen opas somemarkkinointiin, digikanaviin ja monikanavaiseen myyntiin.

Kaipaatko käytännönläheistä opasta, joka auttaa kädestä pitäen ottamaan digikanavien markkinoinnin haltuun ja antaa niiden uudet myyntityökalut käyttöön? Tutustu uusiin kanaviin ja syvennä osaamistasi tutuistakin digikanavista uusin vinkein.

Tästä uudistetusta kirjasta saat digimarkkinointiin liittyvän päivitetyn tiedon ja mukana on myös uusia ja nousevia somekanavia, kuten TikTok.

Ota markkinoinnin digityövälineet hyötykäyttöön!

Sosiaalisen median käyttö on ottanut jättiloikan pandemian aikana. Uudistettu Menesty digimarkkinoinnilla 2.0 -kirja opastaa TikTokin, Instagramin, Facebookin, YouTuben, LinkedInin ja Twitterin maailmaan. Opi tunnistamaan nousevia trendejä ja ostokäyttäytymisen psykologiaa sekä rakenna kirjan avulla menestyksellinen digimarkkinointistrategia ja sujuvia asiakaspolkuja.

Kirjasta saat käytännönläheisen digimarkkinoijan tiekartan, jonka avulla voit rakentaa vaiheittaiset askelmat perusasioista huippuonnistumisiin. Pääset tutustumaan myös erilaisten työkalujen lisäksi niin digimarkkinoinnin kanaviin, verkkosivujen hakukoneoptimointiin, verkkokauppaan kuin sisältömarkkinoinnin uusiin muotoihin, ja yhteisöllisyyden luomiseen – someviestijän hyvinvointia ja kriisien hoitoa unohtamatta.

Menesty digimarkkinoinnilla 2.0 -teos maksaa itsensä takaisin. Opit tekemään erilaisia monikanavaisia kampanjoita, olipa budjettisi muutama kymppi, satalappunen tai tonni. Voit tehdä kirjan avulla yli 1 000 euron arvoisen hakukoneanalyysin ja laittaa somekanavasi tulokselliseen myyntikuntoon.

Kirja sopii markkinoinnista kiinnostuneille yrittäjille, organisaatioille, järjestöille ja muille markkinointia toteuttaville asiantuntijoille sekä täydennyskoulutukseen.

Kuuntele Chambercastin Kirjakulman podcast, jossa kirjailija Minna Komulainen kertoo aiheesta.

Seuraa somekanaviani Facebookissa, LinkedIn:ssä, Twitterissä ja Instagramissa.

Mistä kirjaa saa?

Saat kirjan nopeimmin näistä kirjakaupoista tai verkkokaupoista:
Kauppakamarikauppa

Kirjasarjan ensimmäistä ”Menesty digimarkkinoinnilla” -kirjaa saa suoraan kirjailijalta 25 euron hintaan ja lähetyskulut. Lähetä tilauksesi minnakomulainen1@gmail.com.
Booky
Suomalainen kirjakauppa
Edita
Adlibris

Tekniikan tohtori, KTM Minna Komulainen on tutkinut digitalisaation mahdollisuuksia suomalaisissa pk-yrityksissä. Komulainen työskentelee digimarkkinoinnin ja -liiketoiminnan kehittämisen parissa. Hänellä on myös pitkä kokemus työskentelystä toiminnanjohtajana ja innovaatioiden kaupallistamiskonsulttina yritysneuvontajärjestössä. Komulainen on aktiivinen tietokirjailija, kolumnisti ja bloggari. Hän on kirjoittanut 35 julkaisua muun muassa palvelumuotoilusta, strategisesta johtamisesta, paikan ja maisemabrändäyksestä. Lisäksi hän kirjoittaa kolumneja lehtiin ja omaa blogia (digitaalinenliiketoiminta.fi).