Black Friday on usein joulumyynnin startti, erityisesti verkkokaupoissa. Me markkinoijat olemme varmasti viime viikot tehneet töitä joulumyynnin ja Black Friday-kampanjoinnin parissa. Valmistelutyötä on tehty kenties jo kuukausia hyvän joulumyynnin pohjustamiseksi. On perustettu verkkokauppoja, on somistettu myymälää, ja mielessä kytee kysymys, miten markkinointiviesti tavoittaa asiakkaan.

Haluaisin paljastaa sinulle jo hyvän mielen joulujutun, mutta se aukeaa vasta 1.12. digitaalinenliiketoiminta.fi-sivuille. Mutta jos olet oikein utelias ja tarvitset digivinkit ja someopit heti ja kaikki kerralla, niin tule mukaan julkistamistilaisuuteen pe 30.11. klo 8.30 Helsingin kauppakamariin, tai hanki kirja itsellesi alla olevista kirjakaupoista.

Miksi Menesty digimarkkinoilla -kirja?

Menesty digimarkkinoinnilla johdattaa lukijansa monikanavaisen digi- ja somemarkkinoinnin maailmaan. Kirja tarjoaa käyttöösi testatut ja toimiviksi havaitut digiopit ja somevinkit, joiden avulla opit luomaan iskukykyisen digistrategian ja räätälöimään omalle kukkarollesi sopivan markkinointibudjetin. Kirjassa neuvotaan myös, miten otat haltuun somekanavan kerrallaan, olipa kyseessä Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter tai Youtube. Lisäksi opit jalostamaan brändiäsi kirkastamalla sen ydinviestiä ja rakentamalla siihen vuorovaikutteisen toimintalogiikan.

Kirjassa tutustutaan myös sisältömarkkinoinnin saloihin ja kerrotaan, miten voit hyödyntää hakukoneoptimointia, markkinoinnin automaatiota ja chatbotteja sekä valjastaa tekoälyn käyttöösi. Käytännönläheisillä analytiikkatyökaluilla saat digidatasta irti liiketoimintasi kannalta olennaista tietoa ja voit mitata maksetun mainonnan tuloksellisuutta. Kirjan keskiössä ovat verkostomainen liiketoimintamalli ja asiakasempatia: tekemällä asiakkaasta brändiyhteisösi jäsenen saat ylivertaista kilpailuetua.

Tervetuloa Menesty digimarkkinoinnilla -kirjan julkistustilaisuuteen pe 30.11. klo 8.30–10.30 kauppakamarille Koulutustila Metropoliin (Kalevankatu 12, 2. krs). Ilmoittautuminen kustannus@helsinki.chamber.fi.

Lue tiedote kirjan julkaistamistilaisuudesta!

Seuraa somekanaviani Facebookissa, LinkedIn:ssä, Twitterissä ja Instagramissa.

Mistä kirjaa saa?

Blogini lukijana saat tällä alennuskoodilla (MENESTY18) Kauppakamarin kirjakaupasta – 10 % alennuksen kirjastani. Nyt kannattaa olla nopea ja tilata kirja täältä!

Saat kirjaa ainakin näistä kirjakaupoista tai verkkokaupoista:
Kauppakamarikauppa
Akateeminen kirjakauppa
Booky
Suomalainen kirjakauppa
Prisman verkkokauppa
Adlibris

Tekniikan tohtori, KTM Minna Komulainen on tutkinut digitalisaation mahdollisuuksia suomalaisissa pk-yrityksissä. Komulainen työskentelee digimarkkinoinnin ja -liiketoiminnan kehittämisen parissa mediassa. Hänellä on myös pitkä kokemus työskentelystä toiminnanjohtajana ja innovaatioiden kaupallistamiskonsulttina yritysneuvontajärjestössä. Komulainen on aktiivinen tietokirjailija, kolumnisti ja bloggari. Hän on kirjoittanut 34 julkaisua muun muassa palvelumuotoilusta, strategisesta johtamisesta, paikan ja maisemabrändäyksestä. Lisäksi hän kirjoittaa kolumneja lehtiin ja omaa blogia (digitaalinenliiketoiminta.fi).

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Minna Komulainen

Minna Komulainen

Kirjoittaja on tekniikan tohtori ja kauppatieteiden maisteri, ja kirjoittanut lukuisia tietokirjoja strategiasta, palvelumuotoilusta, paikan brändäyksestä, kulttuurista ja ympäristöstä.

Leave a Reply